Back To Top

- frequently asked questions


Här försöker vi besvara de allra vanligaste frågorna vi får. Har du någon annan fråga än de som finns här är du varmt välkommen att kontakta oss.

 

 

Frågor om Din Beställning  

Jag råkade beställa samma artiklar flera gånger.
Detta är lätt hänt, skicka bara ett mail till oss så löser vi det.

Jag har inte fått någon orderbekräftelse.
Börja med att kontrollera din skräppost. Har du exempelvis hotmail är det lätt att de kan ha råkat hamna där. Kontrollera även så du angivit rätt e-post på ditt konto. Har du inte fått en orderbekräftelse inom ett dygn bör du kontakta oss!

Kan jag makulera/avbryta min order?
Ja, maila oss direkt! Glöm inte ange ordernummer. Är beställningen redan skickad måste du hämta ut den för att sedan skicka tillbaka den till oss.

Kan jag lägga till/ändra/ta bort saker på min beställning?
Kontakta oss så fort som möjligt, så skall vi försöka hjälpa dig med det. Glöm inte ange ordernummer när du mailar oss.

Har min order blivit skickad?
När din beställning är på väg till dig får du ett mail om det med ett spårningsnummer så du kan följa din order hela vägen.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?
Paket ligger hos posten i 14 dagar innan de returneras tillbaka till oss igen. Skulle du av någon anledning inte hämta/lösa ut ditt paket så faktureras en avgift på 299 SEK, vilket motsvarar returfrakt från posten, vår frakt och expeditionsavgift + hantering. Ångrar du dig och inte längre vill ha varorna måste du hämta ut paketet, fylla i retursedeln och returnera varorna till oss.

Jag fick fel/trasig produkt.
Om du fått en fellevererad produkt, skickar du bara tillbaka den som en vanlig retur och skriver i kommentarfältet att du fått fel produkt. Så snart vi mottagit den fellevererade produkten skickar vi den rätta till dig.

Skulle din produkt vara trasig vid leverans kontaktar du oss först, innan du skickar tillbaka din produkt.

Vi står givetvis för alla extra fraktkostnader. Så glöm inte att spara ditt kvitto från posten när returnerar en fellevererad produkt.

Det saknas en vara i leveransen.
Aj då, de var inte bra. Kontakta oss så löser vi det ihop.

Jag vill byta/returnera en produkt
I ditt paket medföljer alltid en retursedel. Den fyller du i, och skickar tillbaka till oss med de produkter du vill returnera eller byta. Har du inte kvar retursedel kan du skriva ut en ny HÄR.

Tänk på att du inte kan returnera underkläder,  piercingar, hudvård, makeup, hårvård eller annan kosmetika som fått sin förpackning bruten. Detta på grund utav hygieniska skäl.


Hur kan jag se mina tidigare beställningar?
Du loggar in och klickar sedan på "Mitt Konto". Därefter väljer du "Mina Beställningar" i menyn till vänster. Sedan kan du klicka vidare på "Visa Beställning" längst till höger, för att få mer detaljerad information om varje beställning, så som vilka produkter som beställdes eller vilket betalsätt du använde, med mera.

Jag bor utanför Sverige, men vill beställa ändå - hur gör jag?
Kontakta oss med information om vart du bor och vad du vill beställa så skall vi se vad vi kan göra. Ingenting är omöjligt.

 


 


Frågor om produkter

Kan ni ta in en vara/produkt jag hittade på internet?
Skicka en bild eller länk på de ni önskar att vi tar in, så skall vi se om vi kan ta in det. Vi älskar att få förfrågningar om saker ni vill ha! Ibland kan vi inte ta in det direkt, men kanske kan vi göra det lite senare.

Kan ni mäta en vara åt mig?
Det har vi redan gjort! Eftersom det ibland kan skilja väldigt mycket på samma storlek hos flera olika leverantörer kan de vara svårt att veta vilken storlek man skall välja.

Så på varje produktsida finns en speciell storleksguide för just den produkt du är inne på. Den har vi gjort själva genom att mäta produkten när vi fick in den. På storleksguiden visar vi även exakt hur vi har mätt, så att du lätt skall kunna mäta själv där hemma, antingen på sig själv eller på ett plagg du tycker passar.

Skulle du vilja se tillverkarens storleksguide, kan du maila oss, så skall vi plocka fram dem åt dig. Notera att de kan finnas vissa tillverkare som inte har storleksguider för sina kläder.

Söker du något annat mått än dem vi har på storleksguiderna, är det bara att maila oss, så mäter vi det åt dig.

Vad gör jag om jag förlorar eller förstör mitt presentkort?
Presentkort är en värdehandling, och förlorade eller förstörda presentkort kan tyvärr inte ersättas.

Vilket material är piercingsmyckerna gjorda av?
Alla piercingsmycken är gjorda av kirurgiskt stål, om inget annat anges i informationen.

 

 



Information in English

I want to place an order, but I don't understand Swedish, what do I do?
The easiest way is that you contact us directly. For now we only have Swedish language on the website. But we hope that in the near future be able to offer you English language as well.

sample-banner sample-banner BYTEN & RETURER
sample-banner sample-banner KUNDSERVICE
sample-banner sample-banner FRAKT & LEVERANSER
sample-banner sample-banner PRESENTKORT